0 AZN

Sual-Cavab

NECƏ SİFARİŞ OLUNUR?

Seçdiyiniz məhsulu üzərinə basaraq, ölçüsü və miqdarı seçərək, sonra ÇANTAM əlavə et düyməsini basaraq satın ala bilərsiniz. ÇANTAM brauzerinizin yuxarı sağ küncündə yerləşir. ÇANTAM, satın almaq üçün tıkladığınız məhsulların sayı ilə yeniləyir.

İzləmə bitdikdə və sifariş verməyə hazır olduğunuzda, ÇANTAM düyməsini basın və sonra açılan siyahıdan aşağıda olan CHECKOUT düyməsini basın. Seçdiyiniz məhsulların və sifarişinizin təxminən məbləğinin tam siyahısı olan ÇANTAM`a aparılacaqsınız. Seçdiyinizdən razı qalarsanız, "Check to check" düyməsini basın.

CHECKOUT səhifəsində sifariş verməyə qərar verdiyiniz təqdirdə çatdırılma və faturalandırma haqqında məlumat vermək lazımdır. Ayrıntılarınızı və seçdiyiniz göndərmə və ödəniş seçimlərini doldurduqdan sonra, Flame/Frost'un satın alınmasını tamamlamaq üçün CHECKOUT düyməsini basın.

Bir problemlə qarşılaşırsanız, müştəri xidmətləriləəlaqə saxlamaqdan çəkinməyin. İş saatlərində bazar ertəsi günündən 9: 00-dan 18: 00-a qədər e-mail hello@flamefrost.co.uk ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

ÖZ ÖLÇÜNÜZU NECE TAPMALI?

Flame/Frost Avropa ölçüləri daxildir hər bir məhsul ilə ölçüsü üzrə təlimat ətraflı ehtiva edir. Flame/Frost komandamızdan hər bir məhsula ətraflı uyğun qeydlər də var. Əlbəttə ki, əgər əmin deyilsinizsə, müştəri xidmətlərilə əlaqə saxlayın. Saat 9: 00-dan 18: 00-a qədər e-mail hello@flamefrost.co.uk  iş saatləri ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

HANSI ÖDƏNİŞ METODLARI QƏBUL OLUNUR?

Hal-hazırda Flame/Frost

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • American Express qəbul edir.
ÖDƏNİŞLƏR HANSI VALYUTALARDA QƏBUL OLUNUR?

Hazırda Azərbaycan manatı(AZN), Avro (EUR), Britaniya funt sterlinqi (GBP), ABŞ dolları (USD) ilə ödəmək mümkündür. 

SİZİN ONLINE MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ TƏHLÜKƏSİZDİR Mİ?

Əlbətdə. Flame/Frost olaraq, kredit kart infərmasiyasını yaddaşda saxlamırıq və ya heç bir şəxsi məlumatları üçüncü şəxslərlə bölüşmürük. 

SATIN ALINAN MƏHSULLAR NECƏ GERİ QAYTARMALI VƏ YA DƏYİŞDİRMƏLİ?

Biz Flame/Frost olaraq tam razı olduğunuzdan əmin olmaq istəyirik. Hər hansı bir səbəbdən əşyalarınızı qaytarmaq istəyirsinizsə, bunu 28 gün ərzində edə bilərsiniz. Xahiş edirik məhsulun satışında heç bir geri dönüş və ya mübadiləsi olmadığını unutmayın. Sifarişinizi aldıqdan sonra 14 gün ərzində qaytarılacaq malın icazəsi (RMA) nömrəsi tələb olunmalıdır. Sonra, uyğun olmayan məhsulun qaytarılması üçün başqa 14 gününüz olacaq.

Sifarişinizi aldıqdan sonra 14 gün ərzində qaytarılmış məhsulun icazəsi (RMA) nömrəsini tələb edin. Geri dönən mal RMA nömrənizi aldıqdan sonra 14 gün ərzində Flame/Frost tərəfindən alınmalıdır.

Geri Qaytarma Sənədi (RMA) nömrəsi onlayn olaraq tələb oluna bilər. Flame/Frost müştəriləri saat 09: 00-dan 18: 00-dək e-mail hello@flamefrost.co.uk ilə müştəri xidməti ilə əlaqə saxlıya bilərlər.

RMA-nı göstərən bir e-poçt göndəriləcək.

Bütün məhsullar qablaşdırma qutusu, RMA nömrəsi, orijinal qəbz və tamamlanan geri qaytarılma forması da daxil olmaqla, orijinal Flame/Frost qablaşdırmalarında qaytarılmalıdır.

Xahiş edirik təqdim etdiyiniz etiketi istifadə edərək məhsulunuzu Flame/Frost'a göndərin. Məhsulun geri qaytarıldığına dair təsdiqin alınması və göndərilən poçt və ya seçdiyiniz digər üsul və ya daşıyıcının məhsulun göndərilməsinə və göndərilməsinə razılıq vermək üçün məsuliyyət daşıyırsınız. Malların qaytarılması xərcləri siz tərəfindən ödəniləcəkdir.

Flame/Frost geri alındıqdan sonra 10 iş günü ərzində alış üçün istifadə olunan orijinal kart ödənişini geri qaytaracaq. Bu geri qaytarma, qaytarılmış məhsulların tam dəyəri, o cümlədən müvafiq vergilər daxildir, lakin göndərmə və ya qaytarma xərcləri daxil deyildir.

Geri dönüş və ya mübadiləsi ilə əlaqədar yardımınıza ehtiyacınız varsa, Flame/Frost müştəri xidmətlərilə əlaqə saxlayın. İş saatları 9-12 saat arasında bazarertəsindən cüməyə qədər bizimlə əlaqə saxlaya bilərsiniz: hello@flamefrost.co.uk.

MƏNİM SİFARİŞİMİN TAM DƏYƏRİ GERİ QAYTARILACAQ MI?

Flame/Frost alış zamanı istifadə edilən karta, 10 iş günü müddətində satış məbləğını geri qaytarır. Bu etimaddan əlavə, bütün növ qiymətlərin detalları daxildir, lakin müvafiq vergi daxil edilmir, catdırılma və catdırılma xidməti dəyəri də cıxmaq şərti ilə.

SİFARİŞİMİ LƏĞV EDƏ VƏ YA DƏYİŞDİRƏ BİLƏRƏM Mİ? 

Sifariş verdikdən sonra onu dəyişdirə və ya ləğv edə bilməyəcəyini unutmayın. Sifarişlər verildikdən sonra qablaşdırma üçün anbardan göndərilir və sipariş anbarda çatdıqdan sonra onu ləğv edə bilmirik. Sifarişinizi yerləşdirdikdən sonra satın almağınızı artıq istəmirsinizsə, geri qaytarma talebini göndərməlisiniz və malların alınmasından sonra istənməyən mallarınızı geri göndərməlisiniz. Flame/Frost alış dəyişdirilməsi üçün hər hansı bir catdırılma xərcinin ödənilməsi və sifariş verərkən yanlış çatdırılma ünvanı məlumatı üçün məsuliyyət daşımır. Sifarişinizi təqdim etməzdən əvvəl bütün göndərmə detallarını diqqətlə yoxladığınızdan əmin olun.

HƏDİYYƏ KARTLARI TƏKLİF EDİRSİNİZ Mİ?

Üzr istəyirik, hal-hazırda hədiyyə kartları təqdim etmirik.

HANSI ÖLKƏLƏRƏ ÇATDIRILMA VAR?


Bizdə qlobal olaraq çatdırılma var.